بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

پیام نامفهوم

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
پیام نامفهوم

 

 لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز.


 در درازای زندگی لباس باش ودرپهنای آن برنج.

 و اگر عمق این پیام را نفهمیدی بدان که تنها نیستی،


چون منم نفهميدم !!!


نظرات شما عزیزان:

ava
ساعت13:19---5 تير 1392


ای کاش آدما میفهمیدن

هدف از ارتباط هاشون ،

بدست آوردن آرامشه ....

نه بر هم زدن آرامش ... !


Venu3
ساعت18:57---8 خرداد 1392
mamnoon sar zadam
movafagh bashid


سایه
ساعت12:12---8 خرداد 1392
سلام چقدر دیر می اپی!!!!!!!!!!!!!!!! من بازم اپیدم یه سر بهم بزن. نظرم فراموش نشه plz

asal
ساعت17:56---7 خرداد 1392
مشکلی نداره منم 50% رو نفهمیدم!
منم شما رو لینکیدم
ممنونم که منو لینک کردین
حالتون خوبه؟؟؟


سایه
ساعت11:32---4 خرداد 1392
سلام سلام خوپی؟ من (ینی الان دیگه شدیم ما!)اپیدیم بهمون سر بزن ممنون

سومیتا
ساعت8:39---31 ارديبهشت 1392


♥نیایش♥
ساعت15:04---28 ارديبهشت 1392
خوشبختی نگاه خداست...دعایت میکنم که خدا از تو چشم بر ندارد

eli
ساعت15:01---28 ارديبهشت 1392
سلام
خواهش میکنم عزیزم


دختر سایه
ساعت12:59---28 ارديبهشت 1392
ممنون به خاطر راهنماییت
این بلایی که این خانومه موقع رانندگی سر شوهرش میاره مامان من موقع گشت زدن تو اینترنت سرم میاره
فکر کنم یه بار باید یادش بدم چه جوری نیمرو بپزه!!! راستی چقد دیر دیر اپ میکنی؟؟؟


asali
ساعت8:01---28 ارديبهشت 1392
من تقریبا فهمیدم ولی بازم نفهمیدم

sahar
ساعت15:15---27 ارديبهشت 1392
خــدایــا

خــدایـیـش بیــا یه خـدایـی کـن

کیـفیـت رو فــدای کـمیـت نـکن

کـمتـر خــلق کــن ولـــی ادم خــلق کـن!!!


منیـــــره
ساعت20:00---26 ارديبهشت 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,;ساعت16:14;توسط امین; | |